Jak odróżnić dobry salon meblowy?
Miła obsługa powoduje, że zakupy do wnętrz robi się o wiele przyjemniej – chyba, że kupujemy przez Internet. Jeśli jednak jesteś fanem zakupów offline, to pewnie zastanawiasz się, czy możliwe jest połączenie dobrego personelu z bogatą ofertą. Jak odróżnić dobry salon meblowy? Na co uwagę powinni zwracać miłośnicy elegancji i prostoty? Zapraszamy do lektury!
Jakie są cechy dobrego salonu meblowego?
Niezależnie od tego, czy odwiedzamy punkty z wyposażeniem wnętrz stacjonarnie, czy też przez Internet, każdy z nich powinien wyróżniać się kilkoma cechami.
Dobry salon ma:
- Wysoką jakość wyrobów - mowa tutaj o materiałach użytych w produkcji, które wpływają na ostateczny wygląd i funkcjonalność mebla. W sklepach mile widziane są różnorodne rozmiary i kształty, a także skórzane oraz drewniane elementy,
- Różnorodność - w odpowiednim asortymencie powinien swobodnie przebierać miłośnik klasycznego, nowoczesnego oraz niestandardowego stylu,
- Asortyment na każdą kieszeń - klient powinien znaleźć zarówno proste, jak i eleganckie meble. W ofercie dobrego salonu nie powinno też brakować licznych promocji.
Zły posiada:
- Niską jakość - wszelkie zamienniki modnych komponentów, najczęściej plastik i drewno,
- Mały wybór - nawet duży sklep może zawierać znacznie ograniczoną ofertę. Należy zwracać uwagę przede wszystkim na różnorodność kategorii,
- Drogie lub zbyt tanie wyposażenie - przesadnie drogi sprzęt może utrudnić klientom poszukiwanie okazji w niższych cenach. Warto zatem zadbać o ich konkurencyjny poziom.
Istotny jest również personel, bo nawet jeśli w idealnym sklepie pracuje niemiły zespół, swoje kroki i tak skierujemy do wyjścia.
Czy jakość obsługi jest ważna?
Tak. Jeśli natrafimy na drogie wyposażenie, to uprzejmi pracownicy mogą podać nam tańsze alternatywy. A według wielu opiniom, to właśnie sklepy meblowe w Łodzi słyną z wysokiej kultury ich personelu.
Dobry salon posiada również parking i możliwość dowozu bezpośrednio do klienta. Należy też zwrócić uwagę na oświetlenie, klimatyzację oraz to, czy istnieje miejsce, w którym klient będzie mógł odpocząć.